tirsdag 25. februar 2014

Slik er det og slik blir det

Endeleg har eg fått møte ein ryggpsesialist. Var på ortopedisk klinikk på Førde sjukehus i dag og fekk vete korleis stoda er med ryggen min. Eg veit jo at det er påvist to prolapsar i tillegg til slitasje og at der er noko trongt for nokre av nerverøtene mine bak i der. Etter at eg vart henvist til spesialist i november har eg jo komt meg litt og har ikkje desse smertene nedover venstre beinet og ut i foten, og har redusert mykje på smertestillande og blitt meir aktiv. Er svært takknemlig for dei to fysioterapeutane eg går til for at dei har hjelpt meg og held fram med dette på ein god måte. Meldinga frå spesialisten var klar: Stort bedre enn det eg er i dag blir eg nok ikkje. Eg må berre halde fram som eg har gjort for å finne balansen mellom aktivitet og kvile. Det vert ikkje meir romsleg for nerverøtene som har det trangt, heller tvert om. Men den dagen eg kjenner smertene i beinet og nedover igjen må eg ta kontakt for ny vurdering. Operasjon no er uaktuellt og det meiner eg også. Så lenge eg kan leve med det og får til å tilpasse livet mitt så skal eg klare dette. Når han gjekk gjennom historia mi fekk òg beskjed om at mine tydelege reumatiske innslag gjorde til at eg burde oppsøke varmen å hente meg inn nokre veker. Jau, skulle gjerne gjort det om lommeboka var noko tjukkare. Terapibassenget får halde så lenge i tillegg til gode ullpledd og sokkar. 
Det er i alle fall greit å vete at det blir slik det er så kan eg gå vidare og gjere det beste ut av det.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar